Nov 21, 2018 Last Updated 10:51 AM, Nov 20, 2018

PROGRAMI: Najnovije

Dani tehničke ispravnosti vozi…

Hrvatski autoklub  i Centar za vozila Hrvatske pod pokroviteljstvom Naciona...

Kako će izgledati tehnički pre…

Razvoj tehničkog pregleda prati razvoj automobilske tehnologije ...

Pojačani nadzor vozača u stude…

U razdoblju od 09. do 11. studenog 2018. godine, povodom narodnog običaja kršten...

KOMENTAR Na dulji rok oduzeti vozačku, povećati kazne... uzeti auto?

Kategorija: Komentari

Što kažete na mogućnost da se vozačka dozvola, usljed opetovanih prometnih prekršaja, trajno oduzima? Ili, pak, na ideju o oduzimanju automobila?

Policija je ovaj vikend u Slavonskom Brodu zaustavila 47-godišnjeg G. S. Bio je pijan, s koncentracijom alkohola u krvi od 1,88 promila. Ovo mu nije bilo prvi put da pijan vozi već, po policijskim evidencijama, sedmi. Godinu dana mlađi A. K. u istoj je kontroli napuhao 2,42 promila. Za upravljačem je pijan ulovljen treći put. Recidivisti u prometu poput ovih naći će se ponajviše na udaru novog propisa o sigurnosti prometa na cestama kojim će MUP postrožiti kazne upravo za one koji učestalo krše prometne propise. Osim što će u zakon pokušati “ubaciti” oduzimanje vozila kao sredstva izvršenja kaznenog djela, MUP će tražiti i da se recidivistima na dulje razdoblje poništi vozačka dozvola, odnosno da pravo na ponovno polaganje vozačkog ne bude već nakon dvije godine, kao što je to sada slučaj. MUP će inzistirati i da negativni bodovi ostanu dulje u evidenciji, a ne kao do sada dvije godine. U planu je i povećanje novčanih kazni pa bi se one, na primjer, zbog prolaska kroz crveno ili prekoračenje brizne, koji se sada kažnjavaju s 2000 do 5000, naplaćivali od 3000 do 7000 kuna. Zabrana upravljanja motornim vozilom koja se dosad mogla, ali i nije morala izreći, ubuduće bi trebala biti obligatorna, no ne s prevelikim rasponom između donje i gornje granice duljine trajanja mjere. – Sustav penaliziranja, preventive i represive zapravo ne daje rezultate koje bi trebao davati i zato moramo nešto mijenjati – kazao je ministar unutarnjih poslova Davor Božinović, osvrnuvši se na činjenicu da su u prvih 10 mjeseci na našim cestama poginule već 272 osobe. Doznajemo da je u MUP-U osnovana radna skupina koja preispituje učinke postojećeg zakona na sigurnost cestovnog prometa te da će doskora izaći s konkretnim prijedlozima što i kako treba mijenjati. No, očekuje se da će biti otpora spram uvođenja rigoroznih mjera za koje će se založiti, ponajprije se to odnosi na mogućnost oduzimanja vozila kojim je počinjeno kazneno djelo u prometu.

 


0
0
0
s2sdefault

Pratite nas; Facebook