Jan 24, 2019 Last Updated 9:37 AM, Jan 24, 2019

PROGRAMI: Najnovije

Bez sigurnosnog pojasa - svaka…

Sigurnosni pojasevi, nasloni za glavu i zračni jastuci su osnovni faktori zaštit...

Pod utjecajem alkohola rizik od nastanka nesreće raste progresivno

Kako alkohol djeluje na percep…

Pod utjecajem alkohola, vozač vrlo brzo prestaje biti svjestan svojih sposobnost...

UDRUGA RODA Zagreb - besplatan…

U nedjelju, 13. siječnja 2019. od 10 do 12 sati u Zagrebu, na parkiralištu MUP-a...

Sustavan pristup izmjenama temeljnog prometnog zakona

Kategorija: Info

Oštrije sankcije za najteže prekršitelje u prometu koje se planiraju uvesti novim Zakonom o sigurnosti cestovnog prometa načelno su dobro rješenje, ali bez sustavnog pristupa stanje sigurnosti prometa neće se bitno poboljšati.

To je jedan od zaključaka sa stručnog skupa Prijedlog mjera za povećanje sigurnosti u cestovnom prometu, koji su jučer u Zagrebu organizirali prometni stručnjaci Željko Marušić i Ivan Dadić sa suradnicima.

Na skupu je rečeno da je nužno uspostaviti izvjesnost kažnjavanja, kako bi oni koji drastično krše prometne propise bili svjesni rizika da će uhvaćeni u prekršaju biti odgovarajuće kažnjeni i isključeni iz prometa.

Među predloženim mjerama su i sustavno poboljšanje nadzora cestovnog prometa prvenstveno postavljanjem radarskih kamera te temeljito unapređenje pravosuđa, uz tretiranje teških prekršaja u sklopu kaznenog, a ne prekršajnog zakona.

Stručnjaci smatraju da treba pojačati i kontrole vezivanja sigurnosnim pojasevima, jer se više od trećine osoba na stražnjim sjedalima ne vezuje. Marušić je među ostalim iznio i prijedlog da se potiču važne, posredne mjere za smanjenje stradavanja, poput snižavanja cijena taksi-prijevoza, uz subvencioniranje tog prijevoza vikendima i noću.

Prometni stručnjaci smatraju da osim batine treba vozačima ponuditi i mrkvu pa tako predlažu nagrađivanje vozača koji su pet i više godina bez ijednog prometnog prekršaja. Takvi vozači bi, primjerice, dobivali 50 do 60 posto popusta na sva davanja i cestarinu. U financiranje te mjere bi se, prvenstveno, trebale uključiti osiguravateljske tvrtke.


0
0
0
s2sdefault